váš externí
IT servis

Servisní podpora

V našem servisním středisku zajišťujeme:

  • servis a opravy všech značek běžných na trhu
  • záruční i pozáruční opravy veškerých PC zařízení, komponentů  a periférií
  • komunikaci technického týmu během celé opravy, budete mít vždy aktuální informace o jejím průběhu
  • v případě potřeby zapůjčíme náhradní zařízení
  • pokud nemůžete dopravit zařízení do servisního střediska, zajistíme dopravu nebo opravu na místě

Požadavky na servis je možné zadat našemu dispečinku:

Naše servisní středisko poskytuje záruční servis (na námi dodávaná zařízení) zejména pro značky:

  • ACER
  • ASUS
  • ADI
  • AOC
  • APC
  • BENQ
  • BRAVE
  • CANON
  • EPSON
  • HEWLETT PACKARD
  • IBM
  • IBM/Lenovo
  • IIYAMA
  • PHILIPS
  • LEXMARK
  • MICROCOM
  • LG
  • LYNX
  • MINOLTA
  • NIKON
  • NOKIA
  • OKI
  • OLYMPUS
  • PROVIEW
  • SAMSUNG
  • SONY
  • TOSHIBA
  • TRILINE
  • UMAX
  • VIEWSONIC
  • XEROX
  • ........ a mnoho dalších

Pozáruční servis

Naši kvalifikovaní technici jsou schopni provádět servis a opravy většiny výpočetní a kancelářské techniky-inkoustových a laserových tiskáren různých značek, monitorů, notebooků, PC a dalších zařízení.

Servisní smlouvy

Nadstandardní podmínky nabízíme klientům prostřednictvím servisních smluv. V případě, že máte zájem o nadstandardní podporu, prosíme kontaktujte nás a my Vám rádi vyhotovíme konkrétní návrh řešení pro Vás.